.

Nu var det ett tag sedan jag skrev - Igen.
Inte hänt så mkt, jobbat som vanligt.. ;)
Beställde kläder ifrån H&M för ett tag sen, så det paketet hämtade jag i Torsdags.
Hade beställt; 1 tunika, 1 cardigan, 1 linne + 1 klänning. Kostade mig 286 kr. Billigt och Bra!! :)

Idag har jag och Micke satt upp den andra garderoben - Äntligen!!
Nu är det "bara" dörrar, någa skohyllor till, sen ska jag ha en 'kedja' för att hänga stövlarna i :)
Kommer nog bli bra, om det blir klart ngn gång!!!
Har ju liksom tagit ett år, vad är felet??


det här är 'min jobbhelg' så blir nog inget speciellt, vi gick och la oss tidigt igår.
Och idag jobbade jag till halv två, sen vid halv fyra vart vi bjudna på Julbord.. Mums! *Tack*

Ha en fin kväll. PUSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0