tôrrbôll

nu känns det som sommaren är förbi & det känns som jag varit årets tôrrbôll ..
Jag har fasen inte haft ett 'planerat' galej sen midsommar tror jag..? :S
Det var ett tag sedan, annars har man jobbat, varit på rallycross eller haft något annat för sig!
Fast vi har ju varit ute på en hel del, man har ju varit i Norrland & Sthlm och så, så -  jag ska absolut inte klaga! :)
Men ja-a, jag får nog ta tag i det där... ;)
Hade gärna gått på Topcats till helgen, men då är det rallycross i strängnäs och jag vill gärna se det..
Är bara den tävlingen kvar, sen den 11 sept är det Finalen i Arvika!
Ev. en tävling i Norge efter det! Vi får la se!

Under helgen har jag jobbat, fredag kväll, lördag dag & idag är det kväll igen!
Så i fredags gjorde vi inte så mkt, var till Mickes bror och drack lite kaffe & så..
Och igår kollade vi på film & åt CHIPS! Det smakade lovely,
För cirkus tre veckor sen kom vi på att vi inte ska dricka cola (eller dricka överhuvudtaget, mest cola för mej eftersom jag är 'beroende'..), vi skulle inte äta chips/godis. Äta mer 'hälsosamt'.
Det har gått ganska bra tycker jag, jag tror jag druckit cirka 2-3 cola glas!!
Smakat på några chips, ätit mkt sallad!
Men ja, vi tar inte stenhårt på de, man behöver bara inte vräääka i sig alla onyttigheter...
Som att leva på Pasta & chips under veckorna. Som jag gör.... ;)
Men jag undrar hur länge det 'håller'... *tsss*


Idag är vi bortbjudna på Lunch, inga fel - inga fel!
Sen börjar jag jobba 15, men innan dess ska jag släppa ut Mams&Paps katter..
Ett enda sjå med dem sen hon fick 5 kattungar! hehe
Väntar bara på tills dem springer runt & hänger i varenda gardin, mamma kommer var tokig.. ;)
Micke har kommit på & tror att vi ska ha en?
Visst det är himla söta - men tre katter, två hundar?
Känns som vi har nog. Och sen är jag rädd att någon av våra flyttar om det kommer en till ..
Vi får se, vi får se.. Har ialf fäst mig väldigt vid en.. men nej, nej, nej.. Emelie. Inga mer katter....

* Jag har ialf hunnit träffa min kära Ida i Torsdags! <3


Måste åka till Linda snart, även Johanna!
Har lovat Johanna att komma under en tid nu, men när det har passat mig har det inte passat henne osv.


Nej, ha det bra min kära vänner. Så hörs vi till helgen igen.. Ska kolla på dator då, tror jag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du, tôrrbôll! Nu har du varit hos Jojjo o hälsat på, men här har du minsann inte varit än!! :( Måste ses snart! På jobbet ´gills´ju liksom inte... ;)

Puss&Kram

2010-08-31 @ 19:04:13
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0