bulle bulldog

hallojhalloj!
Sitter i skrivande stund vid köksbordet med en kaffe :)
Ska strax pallra mig till badrummet & göra mej iordning, ska ut på en cykeltur med bruden (chevy).
Sen promenad med Elis, han har blivit bulldog!! Promenadvägrar och har sig, men han kanske ger sig snart!
Man vet aldrig med han.. Mysko vovve ;)

Idag blir det att jobba ~ 13.30 - 21.
Jobb hela helgen, jaja.. det blir cash!
Nu har jag gått av 'mitt sommarschema' och det är dags att 'jaga' timmar & turer igen!
menmen, de är så de :) vore skönt med utlasning & fast! Men det lär att dröja.
Inne på mitt 4e år på hagen (tror jag?) Tur att jag trivs så bra! :)
Skönt att ha ett jobb att gå till, skönt att tjäna egna pengar!!

Måste köpa ny mobil - förslag?
Vill ha en bärbar dator - förslag?

Nee, kanske skulle dra mej.... tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0