väntar..

Väntar på hjärtat, han kommer hem ifrån jobb idag! :)
Och så får vi krypa ner i nybäddad säng, Lovely!
Sen vet jag att Micke tycker de är xtra skönt att få krypa ner i nyrent när han kommer hem på Torsdagar, så det försöker jag se till att det är då!! :)


Har hunnit med allt som skulle göras + lite till idag.. Känns bra!
Och på jobbet gick det som en dans, :)
Imorn jobbar jag också kväll, 15-21.
Jag jobbar med Ewa & Linda, Toppen! :)


Vi får se om Micke törs utmana mig på Mario när han kommer hem, Hah!! :)
Jag har bara spelat en gång sen jag fick igång de, men jag blir ju så jääkla irriterad när jag dör! :p


Aja, nu ska jag nog tjusa lite med vovsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0