Valborgsmässoafton!

Sådan här valborgs helg har jag nog aldrig varit med om, en helg utan som helst några planer. :)
Men trots att jag får fira valborg 'själv' (Micke skruvar...) Så har jag gjort mig ordning :)
Jag kan ju vara iordning för mig själv ialf!! :p
Vad ska alla ni andra göra, tro?


Aja, idag har jag ialf jobbat, 7-15..
Vi pratade lite fobier på jobbet, Annie ville att jag skulle dela m mig på min blogg av mina fobier. ;)
Så till det; Jag har hemskt svårt att duscha i andra duschar än min egen.. Spelar ingen roll om det är på världens flottaste hotell eller ej. Men jag tycker silen, badkarsproppen, duschdraperiena osv är lite skrämmande ;p Huuh, hemska tanke!
Tänk då när vi varit utomlands, på Bali & Thailand.. Där de inte alls är så 'rensligt' som i Sverige.
Hemskt hemskt!
haha, vet att jag är lite -> 'konstig'.. men de är ialf en av mina fobier. :p

Ikväll har jag ju som sagt inte några som helst planer, mer än att jag ska göra Potatisgratäng (hemmagjord!) till det blir det grillad kotlett, vitlöksbröd, sallad & bearniesås! Mums! :)

nej, dags att börja med maten kanske.. Hungrig som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0