Katt & Musjakt!!

Fick ett akut sug efter att använda mina prickiga skor (se bild nedan) trots de regninga vädret.
Nu vill jag ha Sommar&Sol så man kan ta fram lite sommarkläder & sandaler/skor! :)
Hittade ett par snygga pumps på skopunktens hemsida, vill ha! ;)
Ngn som beställt nått därifrån nån gång som vet typ frakt & så?

aja, inte skrivit på nån dag.. eller ja, jag skrev väll igår eller om de va i förrgår?
Hm, i förrgår vare nog. Jobbade 6.45-20.00 igår och idag har jag jobbat 7-13.30.
Imorn jobbar jag kvällen, 15-20. Skönt å sova!!
Och kl 12 imorn ska jag till Åsa och vaxa benen, ajaj! :)
Sen ska jag försöka städa lite här hemma! Byta i sängen & så!


Har just pratat med sötaste Ida H i en 40 min <3.
Och i slutet av telefonsamtalet fick hon 'delta' i en katt & musjakt på hela nerevåningen...
ÅH! Vad jag hatar när de drar in mössen, inte behövt ta ut ngn själv än.. för alltid varit någon här och kunnat hjälpa mig.. Phew!
Men nu hade jag inte den turen idag och den stackars musen var dessutom fortf i livet, värre för både mig & musen. :\
Men jag fick försöka "skyffla" upp han och slänga ut han, till katten igen.... :O
Orkade inte döda den själv. :S .. VET att de är värre för den att komma till katten igen, men nej. orkar inte döda!
Stackars lilla musen! Jaja!


Nee, ska man göra nu då trooo...? 

Vad ska ni göra under helgen, när det är valborg & allt?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0