Min dag i text & bilder

Nu sitter man här, igen..
Sitter & lyssnar på Gyllene Tider & tar mej en kall! :)
Jobbade till 21, Micke kom och hämtade mig.. Det är Hemskt att inte ha bil :S . Måste hitta en NU!
Sen åkte vi & köpte en familjepizza, Micke har skruvarhjälp & då uppskattas Pizza! :)

Idag- innan jobbet satt jag i solen och mådde gott..
Slängde iväg ett mess till Svärmor & frågade om hon ville ha kaffe 'i sola på änga' :)
Så hon & Zorro kom, trevligt.
Sen tog jag mig en promenad med vovsen, och efter det gjorde jag mig iordning och for till mormor <3 
Skulle lämna tillbaka Lilla Clion, och så fick jag mig en matbit. :) snäll hon, mommo! :]
Känns som jag inte gjort annat än å ätit idag! ;p

AJA, ha en bra Fredagkväll & helg!


HEMMA HOS OSS IDAG. (BILDER)
                                                               Elis SoLar.. :)




Chevy - Puman! :)



Chevan står ute på går'n



Rut har just kommit ut..



.. Han ville gosa lite med Elis...



.. och lite till... (bara solndegång som fattas :p)



.. Sen ville han också sola..



Och Elis är väl för söt va? "Mamma bebis" :) , kommer alltid va! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0