Tjohej!

Vaknade strax innan nio idag, då gick jag ner & gav djuren mat & släppte ut dem!
Ingen av katterna var hemma när jag vaknade så vart lite orolig, men de kom hem tillslut! :) Phew!

Sen började jag dola m tvätten, dammade i huset, bytte i sängarna & dammsög + lite till.
Det är hund/katt hår överallt nu, blir tokig... Kvittar hur mkt jag städar så äre där lika snabbt.
Efter jag städat gick jag ut på en långpromenad med mina älskade.. <3
Och så kokade jag mig lite ägg och åt ägg & cola här nu te frukost, "MUMS" va nyttigt . ;p
Ska åka ner och hämta moder på jobbet vid 13.30, så hon får tillbaka sin bil.
Sen ska jag till USAbildelar & Hämta grejer te Chevan & så ska jag till Bergqvist & hämta däck åt morbror..
Sist men inte minst ska jag jobba nåra timmar också. :)
Ska göra våfflor åt de boende idag, de tror jag uppskattas av dem!

Under helgen blir de Lugnt. Jobbar både imorn & lördagkväll..
Sen ska jag försöka hinna med att åka te grusgropa en sväng innan jobbet på Lördag.
Och på Söndag ska vi på Dop! :)


--> Skaffa dej ett Liv ?


Aja, ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0