Rallycross!

Tjollahopp, mina vänner! :)
Har just kommit in ifrån garaget, och nu låt det som att jag varit ute och skruvat men nej - varit ute å kollat lite grann. Sen har jag städat bussen + rallycrossbilen & gjort sånt jag kan! :)
Känns som det varit fullt upp hela dagen, har handlat inför helgen.. var i sunnes alla 3 mataffärer, givetvis!
För allt som jag ska ha kan ju inte finnas i en affär?
Nejmen, jag är väl kanske tölig också.. 'basvarorna' köpte jag på Pekås, potatissalladen på coop (nästgårds) och kött & pålägg på ICA :). Kan inte hjälpa de, men tycker ICAs kött är bäst! :) Så jag får skylla mig själv att jag irrat omkring! Sen gjorde jag även lite andra ärenden, hundmat m.m

Efter handlingen så åkte jag hem och städade huset & gjorde köttfärssås som vi ska ha med oss under helgen.
Sen gjorde jag även lite mat åt mig & min kära sambo! :)
Tvättat donat och fixat med allt runtomkring!

Imorn drar vi till strängnäs och hälsar på en sväng, det är träning där .. Och 'tävling'.
Det ska bli skoj att allt drar igång tycker jag!

Strax kommer svärmor med Pizza (igen) åt skruvargänget! :) Snäll hon!

TJING! Uppdaterar efter helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0