Räkningar!

Sitter här med morgonkaffet (2a eller 3e koppen ;S).
Tänkte att jag skulle betala lite räkningar, alltid lika kul .. Not!
Fick endel av lönen den 23e :S, de hade en för tidig utkörning.. Men det gjorde ju inte mig nått! :)
Så får jag resten imorn! Så kanske de alltid skulle va...? :)

Efter jag gjort det och fixat lite ska jag ta mig i kragen & gå ut och städa bussen.. Wihooo! ;p
nejmen, skönt att ha det klart..
Ska försöka fixa med så mkt som möjligt inför nästa gång och Mickes Overall & underställ är redan tvättat!

Imorn jobbar jag också, skönt.. Inte jobbat sen förra Tisdagen :O .. Men har inte varit fel med lite ledighet heller.
Men man blir förslappad & så blire ju ingen vidare lön på det inte :)
Men imorn kör jag dubbel ~ 06.45 - 20.00


Lillfisen (Elis) åkte med Micke på jobb den här veckan.. så det var jätte tomt när jag vaknade imorse.
Men kan va skönt för båda hundarna & få "ensamtid" med matte/husse! :)


 nej men ha en fin dag så återkommer jag!! :)



Micke på prispallen, 2009!


Micke när han hade 240, nu har han en röd 940!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0