Övningskörning!

Mamsen kom & hämtade mig förut..
Hon skulle till Lindex & kolla efter 'nått'. Hon visste nog inte riktigt vad! :)
Passade även på att springa in på we&we där jag får syn på ett par stövlar, ja och var tror ni dom stövlarna bor nu? Om inte hos mej.. :) (se bild nedan)..
Sen skulle vi ut och övningsköra med Isabelle (min kusin).
Jag satt bak & läste expressen medans mamma var körskollärare :)
Vi köpte oss även en glass, i det vackra vädret. ;p


Sen for vi hem till mamma, kollade på halv åtta hos mig & anna anka söker assistent.
Anna anka söker assistent
fick mig verkligen att skratta: "det får jag be om ursäkt för".
Haha, ett program med mycke komedi? ;)
Mamma bjöd på korv m bröd och jag hade med lite av kakorna jag gjort idag, pappa var hemma så nu är dom slut! ;)
Sen fick dom lov att skjutsa hem mig, tänkte gå och lägga mig men hamnade här... hms! :)


Imorgon ska jag till Linda på fm kaffe, ska bli trevligt!


GODNATT!

Gillade skorna, då de redan är 'slitna'. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0