Nästan jämt hemkommen..

Kom hem för cirkus 20 min sen, Djuren har hunnit fått mat & gjort kvällen ialf.


Min dag började med en Promenad med vovvarna, bättre att gå tidig morgon/'sen' kväll..
För det verkar som att den 'riktiga bulldogen' tittar fram i Elis så fort solen tittar fram..
Efter promenaden fick jag besök av Svärmor&Svärfar som tog med sig våra gamla dörrar, 1ooo Tack! :)
Sen kom Mamma en sväng, vi drack kaffe ute i solen.. Sen bjöd hon på tacobuffé på Löven.
Sen vare dags för mig att bege mig mot jobbet, Jobbade 15-21
Efter Jobbet åkte jag till Sötaste Linda på en kopp Thé..
Efter det var jag till ICA & köpte kattmat & cigg + Vaniljglass till en Glassugen pappa! ;) <3
Skulle ändå dit för att låna deras bil, så glass fick jag ta med! :)


Nu är jag hemma ialf.. :) varit en toppen dag! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0