någon slags Migrän?

Vaknade med en 'Såån' huvudvärk. Hujedamej.
förstår inte - har aldrig haft någon slags migrän, men nu har jag haft det 2 ggr på kort tid! :S

Jaja, sitter här med en Kaffekopp.. Hade tänkt gå ut i solen, men de blåser ju så!
Sen ska jag med mor till Holgersson och äta Raggmunk fick ett mess av henne imorse; "ska vi äta raggmunk idag". :) För ca ett år sen(?) skaffa hon sin första mob & jag trodde då aldrig att hon skulle skicka sms! :P
Man kan om man vill, mamma!! :)
Efter vi har ätit ska jag lämna lite grejer åt Micke, sen ska jag till jobbet för några timmar & servera de boende lite mat!

Idag har jag hängt första tvätten ute, eller ja Tvätten - En filt :) Får se om den torkar...

Gnällspikar & Envisa Åsnor, ja-a jag säger då det!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0