MAT!!

Såå hungrig, inte ätit en matbit idag.
Men idag slår jag på stort & gör Kyckling, ris & brunsås. deni, fast "makaronsäsongen" har startat! :P

Iallafall... Har varit med Linnea & Vonka till Torsby när de tattuerade sig- och som man kanske trott så fick man mer sug efter att tatuera sig! Men jag bokade faktiskt ingen tid, vi får la se! :) Det går nog över!

Efter maten ska jag ta med mej vovarna på en promenad i den vackra vårsoLen! Älskar't!

Sen som alla kanske vet så är det TVtisdag! ;)

Fick ett enormt tvspelssug igår också, Hah!
Så nu ska jag nog dra igång det gamla 8bit'et vi har! :p
Är ingen tvspelsmänniska eller så, men de där riktigt gamla kan nog va kul... 1 eller 2 ggr ialf! :)

Ha en trevlig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0