Måndag

Jisses, vilket härligt vårväder det är! :)
Väntar på Linnea, hon ska komma & dricka kaffe m mej! :) mkt trevligt!
Vi tog ut utemöblerna igår, eller vi & vi. Micke & Lippel :)

Under helgen har de inte blivit nå speciellt.
Fredag jobbade jag 14.30-21, Lördag jobbade jag 15-21 & igår 7-15.. Skulle ha jobbat till 20 egentligen men gav bort nåra timmar där! :)
Och på Lördan hände de absolut ingenting, när jag kom hem drog Micke & Motalagänget på PP... :\
Så jag åt lite Chips & la mig!


Nee, nu ska jag gå ut i solen!! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen vårväder!! :) Ha en bra vecka, gums!

Tack för sist! Kraaaams

2010-04-12 @ 22:25:01
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0