Linnea

Idag har världens bästa Linnea varit här & druckit kaffe i vårsolen! :)
Supermysigt! :)
Hon hade med sig en bukett med röda tulpaner, tack <3
Ska bli med henne när hon tattuerar sig imorn!


Nu har den sk "makaronsäsongen" dragit igång, dvs att Micke börjar med utejobben...
Och jag tycker det är himla trist att laga mat åt sig själv. Lättast, snabbast - Makaroner! ;)
Annars tycker jag de är rätt OK/Kul att laga mat!
Undrar jag hur första nätterna blir själv när han varit hemma hela vintern...
Menmen, de är ju så :\ trist & tomt att va ensam bara!


Snart drar rallycrossen igång också, måste säga att jag tycker de ska bli kul..
Smålängtar lite!! :) Hoppas att allt håller bara, så de inte blir massa skruving.. hehe!

Mamma
kommer nu också, vi ska gå ut & gå! :) Love mams&paps! <3


TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0