Letar & Letar

Jag letar & letar (fortfarande) efter en ny bil, men de är nog som Micke säger.. Jag har för stora krav & så ska den inte va för dyr. Och jag får ingen 'fin' bil för lite pengs! :)
Men KanskeKanske att jag har en på gång, men inte förän om ett par veckor, så jag letar vidare tills dess!
Och nu letar jag sommardäck m fälg till min 855, Stefan håller på att byta bromsskivor m.m på den nu.
Och jag har endast vinterdäck att sätta på den, vilket gör den mer svårsåld?
Så har någon nåra billiga, Hör av er! Spelar ingen roll va det är!


Idag är jag ledig, tror jag ialf. ;D.. För här hemma hade jag skrivit på Ons 21/4 Jobb: 15-21.
Men det står de ikke i boken på jobbet, men Velig som man är har man väl skrivit på fel dag! :)


Funderar på om jag skulle baka Chokladkakor, Linda hade ett recept som verkade bra & dessutom såg de jätte goda ut..
Men ja-a de hade ju Linda gjort.. Man kan ju inte önska för mycket! :)
Bak&matlagnings mästare
är väl Linda! :)


Ne, dags för kaffe! TJING!

                                                                           Säljes! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Men hörru du! Du är minst lika duktig som jag!! :)Dina kakor blev säkert jättegoda! Lovar att bjuda på mina imorrn. Ses då, gumsan! <3

2010-04-21 @ 20:59:39
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0