Konstiga Ljud

Hej & Hå! :)
Nu sitter man här igen, har varit & Jobbat lite.. 16-20 - Tyckte jag just hade börjat när jag slutade :)
Men de kan va skönt med såna turer, men är ju en gaanska stor risk att man är lite trött när man börjar fyra.
För då har man gjort allt som ska göras, ätit & Börjar på att varva ner! :)

Efter jobbet åkte jag till Sara en snabbis, kollade på renoveringen i källaren - Super snyggt!!
Passade på att ta med mig saker hon köpt på IKEA till mig, inget särskillt bara lite 'köksredskap' till bussen.
Nu fattas bara ett durkslag, men klarar mig ett tag till.. Klara vi oss förra säsongen så! :)
Va bra att få lite mer till Bussen, är massor man saknat när man varit iväg!
Och slippa dra ut & in från huset varje gång!


På Torsdag ska jag till Linda på fika tror jag, trevligt!

Nu kan jag nog erkänna att jag vart lite mörkrädd, hörde ett konstigt ljud utanför som nån skrek flera ggr.
Så ropa jag på katten & han kom in dubbelt så stor, kan de ha varit :S

Jaja, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0