HejHopp!

Ny dag med nya möjligheter! :)
Idag gick jag upp cirkus halv tio, började städa nästan direkt.. Skönt att ha det ur världen (för nån dag.. innan det är dags igen.)
Efter städningen hoppade jag in i duschen, sen drog jag till Åsa för att vaxa benen! Det gjorde inte alls lika ont nu som sist..

Innan hemfärd svängde jag in på boogart & köpte mej en baguette, det fick bli dagens lunch!
Nu tar jag en kopp kaffe, ska strax åka ner till Sunne igen! Dags för working! Jag börjar 14.00 istället för 15.00.
Efter jobbet lär jag och handla, så det finns något ätbart tills 'gubben' kommer hem! :)
Och när jag kommer hem är väll grabbarna i full gång m att skruva, hade tänkt göra varma smörgåsar el. äggmackor till dom. Lätt att göra & lätt att bju' på! :)
Inte lust att göra nått 'avancerat', dessutom ska jag upp 05.45 imorn.. Jobbar till 15, ev längre!

Under helgen har jag inte en susning om vad som blir,
Tycker inte jag är ute på nått nu för tiden, aja! :) men jag har ju iofs jobbat en hel del under helgerna..
Gött å va pigg också!


Ne, ska göra mig iordning nu. Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0