Födelsedagen!

Födelsedagen var himla bra, inte fått så mkt grattis hälsningar nån gång tror jag! Tack alla! <3
På kvällningen kom Svärfar med blommor & trisslotter. :)
Och efter det kom släkten, de hade med sig smörgåstårta & lite presenter :)
Så vi åt & hade det mysigt!
Efter de hade åkte gick vi upp & la oss nästan direkt, de åkte vid 22-tiden!
Tack för en supermysig kväll! :)


Imorse ringde Ida, vi hade bestämt att de skulle komma på kaffe idag.
Så vid 12 tiden dök Hon, Ellen & Baltazar upp.. (Fick jätte fina Tulpaner, Lila.. tack vännen!!)
Vi drack lite kaffe & sen gick vi ut på en långpromenad (i regnet) med hundarna.
Men som tur va duggade de bara lite lätt, så de va ingen fara! :)
Men det syntes på Elis att de va gegg & blött, speciellt när han va tvungen(?) att rulla sig i geggan. :p
Aja, söt är han för de... Och nu är han mega trött & sover (zZZz!) här bredvid mig!
Chevy är med Micke på Jobb hon! :)

Sen ikväll väntas mer besök - Emma F & Eline kommer. Trevligt!!

Och imorn hoppas jag på besök ifrån Linda & lellfisa! :)

Nee, kan man lägga sig i soffan tro? Varit ledig i 3 heela dagar... Och jag har blivit riktigt slapp! :O

TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0