Ett år äldre!

Ja, då var man ett år äldre.. Känns ingenting, tänk när man var liten & de här var verkligen den stoora dagen, man gick och väntade flera dagar innan för man skulle få paket & tårta! :)
Men njae, nu tycker jag mest tiden springer iväg & de inte var alls längesen jag fyllde.. Stopp ett tag nu! :)

Ikväll kommer Mormor, Bror, Kusin, Mamma & Pappa - Japp, de va min släkt de. ;) inte så stor. hehe. (förutom morbror, men han är i norge) 

Gick upp ca 9.15 idag, åt frukost. Sen bakade jag lite - Molusker (Linda :p), Hallonmuffins & en kladdkaka.
Det får räcka till Kaffet, vi kommer att äta smörgåstårta också. Så vi svälter nog inte ihjäl idag inte! :p

Sen har jag städat & vikit tvätt + tvättat.
Mormors 'Gubbe' är allergisk mot pälsdjur så här ska dammsugas och skuras sen :)
Men de får jag göra det sista jag gör, annars finns risken att de är lika mkt hår igen...

Nee, nu ska jag göra mig i ordning. Ska till Sara & fixa håret!

ha en bra dag & tack så mkt för alla grattis sms, samtal & fbhälsningar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0