En bra dag!

Tjoho allesammans!
Idag gick jag upp strax före 10, okej.. bara för att jag skrivit att jag aldrig sover längre än 9 nu för tiden - Så gör jag det! Menmen! :)


Jag gick upp gav hundarna mat, ut med hundarna - Sen slängde jag mig i duschen & gjorde mig iorning!
Sen åkte jag till goaste Linda & drack kaffe och bara pratade!! :) trevligt!
Efter allt kaffe hos Linda passade jag på att svänga in hos mormor, hade glömt min jacka där.
Sen for jag till mamma, hon skulle med och handla 'plastsaker' (bestick, glas m.m) till bussen.
När jag kom dit fick jag en matbit - Köttfärsgratäng! mums! :)
När jag kom hem kom svärmor, så vi drack lite kaffe.

Och nu sitter man här, ska strax ner till Sunne - Igen!



Hoppas alla haft en fin dag, det har jag! :)

Har nu ännu fler läsare, Men fortf vet jag inte vilka ni är :)
Nåå, Lämna en kommentar!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0